رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان اعلام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌ الاسلام علی قربانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: جریان استکبار جهانی به عنوان دشمن انقلاب اسلامی همواره رفتار‌های مغرضانه فراوانی را داشته است که از جمله آن می‌توان به جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه اکنون اشاره کرد. نکته مهم در این میان این است که حضور مردم در صحنه بر خنثی کردن تحرکات و تغییر معادلات دشمن تأثیرگذار است.

او بیان داشت: مردم همواره در سال‌های گذشته حماسه‌های عظیمی همچون حضور باشکوه در تشییع سردار شهید سلیمانی را رقم زده‌اند. همچنین در راهپیمایی‌های مختلف حتی با وجود گرد و غبار شدید اهواز و خوزستان حضور باشکوه خود را همواره داشته‌اند به طوری که مقام معظم رهبری به این حضور اشاره کردند این‌ها همه نشانه ارتباط عمیق مردم با انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام قربانی افزود: برنامه‌ریزی‌ها و فعال کردن کارگروه‌ها و دفاتر شهرستانی به جهت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی از دو ماه قبل آغاز شده است و این دهه با شعار «انقلاب اسلامی بالنده مقتدر، چون کوه استوار» در ۲۱ کارگروه استانی و ۱۴ کارگروه شهرستانی در خوزستان گرامی داشته می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: نواختن زنگ انقلاب در ساعت ۸:۳۰، رژه نمادین خودرویی و موتوری از فرودگاه بین‌المللی شهید سردار سلیمانی اهواز تا گلزار شهدا و همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان از جمله برنامه‌های مهم و محوری این روز است که همه این برنامه‌ها با رعایت همه شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهند شد.

این مقام مسئول افزود: همچنین چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه دیدار با نماینده، ولی فقیه به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها از سوی کارگروه زنان و خانواده انجام می‌شود و ۱۹ بهمن ماه نیرو‌های مسلح مستقر در استان خوزستان با حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده، ولی فقیه در استان دیدار خواهند داشت.

او گفت: با توجه به وضعیت گسترش ویروس کرونا، در ۲۲ بهمن‌ماه راهپیمایی به صورت حرکت مردم را نخواهیم داشت و به همین منظور راهپیمایی موتوری و خودرویی برگزار می‌شود که از ابتدای پل کیانپارس در جاده ساحلی غربی (پارک دولت) تا پارک مالیات ادامه خواهد داشت. در شب ۲۲ بهمن‌ماه همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی کارگروه نیرو‌های مسلح، نورافشانی در پارک جزیره اهواز و طنین الله اکبر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.